Skip to content
Home » איך מחליפים אסלה

איך מחליפים אסלה

אבל לפני שאתם קונים מושב אסלה, שקול איזה חומר – עץ אמייל, פלסטיק, מושב מרופד או פורניר – הכי יתאים לסגנון החיים ולעיצוב שלך. לרבים ממושבי האסלה שלנו יש צירים המאפשרים הסרה קלה של המושב לגישה לאזורים מעצבנים וקשים לניקוי. התקנת מושב אסלה היא לרוב אחת ממטלות הבית הקלות והמהירות ביותר בחדר האמבטיה שלך, וניתן לבצעה תוך דקות. החלפת מושב אסלה היא פרויקט מושלם של עד 30 דקות, אז בצע את השלבים הבאים כדי להסיר ולהחליף בהצלחה את מושב האסלה הקיים שלך.

בדרך כלל

ניתן להתאים את מושב האסלה החלופי כך שיתאים לאסלה ישנה או לא סטנדרטית; עם זאת, המושב חייב להיות נתמך בנקודת המגע או בציר. לחלק מהשירותים החדשים יותר אולי אין מושבים מסורתיים עם הברגה, אבל יש להם מושבים עם הצמד, אז עדיף לבדוק לפני רכישת החלפה. תזדקק להגדרות בסיסיות, אם כי ניתן לכוונן את רוב המושבים כך שיתאימו לרוב צורות האסלה.
כדי לראות מידע בנושא של איך מחליפים אסלה נא להעיף מבט ב-

יש גם ליישר את הברגים כך שישתלבו בבסיס האסלה. לאחר שבסיס האסלה נמצא במקומו, החלק את הדסקיות והאומים על הברגים והדק, אך לא חזק מדי. השתמש במפתח ברגים מתכוונן כדי להסיר את האומים והדסקיות מהברגים בבסיס האסלה.

תזדקק לסט של פלייר או מפתח ברגים מתכוונן

כדי להסיר את האום שמהדק את המושב לאסלה – בדרך כלל אום כנף. ייתכן שתצטרך גם מברג שטוח כדי להסיר את כיסוי הפלסטיק המכסה את האום. הדרך הטובה ביותר להתקין את האסלה היא לקנות סט שני של אוומים ודסקיות כדי להחזיק את הברגים במקום לפני התקנת האסלה. אם תשאירו את הברגים לא חתוכים לפני השלמת הבדיקות האחרונות הללו, תוכלו לפרק ולבנות מחדש את האסלה בקלות אם תתקלו בבעיות.

החלפת האסלה

היא פשוטה וישירה, כך שניתן להסיר את האסלה הישנה ולהתקין אסלה חדשה תוך כשעתיים-שלוש. אבל אם יש לך זמן, אתה יכול להשיג שירותים חדשים מהחנות, לקחת אותו הביתה ולהתקין אותו באותו היום. כפי שתראו להלן, אחת הדרכים להחליט מתי להחליף את האסלה היא לתקן אותה כל שני סופי שבוע. החלפת חדר האמבטיה שלך היא פרויקט שלוקח רק כמה שעות.

כדי להתקין אסלה חדשה, ראשית כבה את אספקת המים והסר את האסלה הישנה. לאחר הסרת מושבי האסלה הישנים, נצל הזדמנות זו כדי לנקות את חורי הברגים בתוכם ומסביבם.

לאחר החלפת מושב האסלה, השתמש בשטיפת ידיים אנטיבקטריאלית כדי להסיר חיידקים מזיקים. כמו כן, יהיה עליך לנגב את הרצפה במקום בו הייתה האסלה ולהסיר כל שפכטל או שפכטל שייתכן שהיה בשימוש מסביב לקצוות האסלה.

זה יעזור בעת איפוס האסלה לאחר החלפת חותם השעווה

בעת החלפת שעוות האיטום, עליך להחליף את ברגי ה-T שמהדקים את האסלה לאוגן האסלה. בכל פעם שתסירו את האסלה מכל סיבה שהיא, תצטרכו להחליף את טבעת השעווה בין האסלה לאוגן האסלה (המכונה לפעמים אוגן הארון) המחוברת לרצפה. טבעת השעווה יוצרת אטימה בין האסלה לניקוז הרצפה.

שני הפרויקטים יהיו חלק מהתקנת השירותים המלאה

לאחר סגירת שסתום אספקת המים של מיכל המים, לחץ על הידית כדי לשטוף את האסלה ולנקז כמה שיותר מים ממיכל המים. אתה צריך להחזיק את ידית האסלה כדי שכמה שיותר מים יזרום מהמיכל והאסלה. שטפו את האסלה כמה פעמים כדי לוודא שהמים לא ידלפו לשום מקום. אם הכל נשאר יבש, אתה יכול ללכת.

כמו כן, זכור שגם אם חדר האמבטיה שלך מעט מיושן, הוא עדיין יכול לעשות את העבודה. בעוד אסלה עובדת אינה דורשת החלפה מיידית, אין להתעלם ממנה.

שיגור אסלה מתרחש בדרך כלל כאשר שסתום הדש אינו נסגר. ברגע שהאסלה תעבוד שוב, סביר להניח שתצטרך להחליף את השסתום. אחרי ששטפתם את האסלה וסגרתם את אספקת המים, הגיע הזמן להחליף את השסתום.

דש האסלה הוא פקק גומי קטן בתחתית בור האסלה המונע ניקוז מים מהבור לתוך הספל שמתחתיו. סגרו את המים, שטפו את האסלה כדי לנקז את המים מהבור, ונסה לכוון את השסתום כך שיכסה את הניקוז לחלוטין.

אבל ראשית, חבר את אספקת המים, שטף את האסלה כמה פעמים ובדוק אם יש נזילות. לאחר מכן בדוק את האסלה כדי לוודא שהיא אינה דולפת בין האמבט לאסלה, במיוחד במקום בו הבסיס נוגע ברצפה.

לפני שאתה הולך

וודא שאתה מודד את מידות האמבטיה שלך כדי לוודא שהאסלה שקנית מתאימה לאמבטיה שלך, תואמת את אביזרי הצינור שלך ומאפשרת לך לבצע את העבודה בנוחות. חמוש בידע הזה, כדאי שיהיה לך מושב אסלה רזרבי בגודל המתאים שיתאים לאסלה שלך.

לאחר שניתקתם את הצנרת מתחתית הבור והוצאתם את התקעים הדקורטיביים

האומים והדסקיות מברגי ה-T שמחזיקים את האסלה לרצפה, הגיע הזמן להרים את האסלה הישנה. הסר את האסלה והנח אותה בזהירות הפוכה (אם מופרדת מהבור) או בצד או מאחור (אם הבור מחובר) על משטח מגן כמו שטיח ישן.

הנח טבעת שעווה

הנח טבעת שעווה חדשה על הצופר (הטבעת המוגבהת מסביב לחור הניקוז בתחתית האסלה) ודחף בחוזקה עד שהיא תיכנס למקומה בנקישה. לאחר מכן, הורד את מושב האסלה כדי לאטום את טבעת השעווה, אך אל תנדנד אותה קדימה ואחורה או להזיז אותה יותר מדי, מכיוון שאינך רוצה לשבור את החותם שזה עתה יצרת. מחממים טבעת שעווה חדשה מתחת למים חמים ומניחים אותה בחוזקה על החלק התחתון של אביזרי האסלה (תמונה 2).

לאחר שטבעת השעווה החדשה הונחה על אוגן הרצפה (היית צריך לגרד את הישן לגמרי עם מרית)

הנח את ה-Pick Up Stix מתחת לקצה האסלה החדשה, ואז הרם ומרכז את קערה מעל האוגן. … הרם את האסלה מעל האוגן, יישר את החורים בבסיס שלה עם ברגי הגוף, והורד את הבסיס על הטבעת. לחילופין, ניתן להפוך את האסלה החדשה על פיה (או על הצד שלה) ולחבר טבעת שעווה בחלק התחתון של הניקוז לפני הרמה והנחת האסלה מעל האוגן ברצפה. בדוק את האוגן. הנח את האסלה בזהירות על הצד או על הגב, וודא שהבור והאסלה נתמכים.

דילוג לתוכן