Skip to content
Home » ויאגרה גנרית ושמה קמגרה

ויאגרה גנרית ושמה קמגרה

סילדנפיל ציטראט הוא סוג של תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. סילדנפיל ציטראט הוא סוג של תרופה המסייעת לגברים עם הפרעות זיקפה על ידי הרפיית השרירים והגברת זרימת הדם לפין, מה שיוצר זקפה. סילדנפיל ציטראט נחשב בטוח לשימוש אצל גברים בריאים. זה לא מפריע לתרופות אחרות ואין לו תופעות לוואי ידועות.

קמגרה הוא מותג שקיים מאז 2009

הוא נמכר ביותר מ-100 מדינות ונמצא בשוק כבר למעלה מ-13 שנים. התרופה הוצגה לראשונה על ידי Ajanta Pharma Limited שהפכה לחברת התרופות המובילה בהודו. קמגרה היא סוג של תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה, בהמשך פותחו גם מגוון ויאגרה גנרית . זוהי תרופה הפועלת על ידי הרחבת כלי דם בפין כדי לאפשר זרימת דם רבה יותר לתוך האיבר ולשמור על זקפה.

מהם המרכיבים של תרופת הקמגרה?

המרכיב העיקרי שלה כפי שעסקנו בו בפסקה קודמת, הוא ה Sildenfil citrate. התרופה מגיעה בצורת טבליות או סוכריות ואפילו ג’לי. היא זמינה במינונים שונים למטרות שונות: 25 מ"ג, 50 מ"ג, 100 מ"ג וקמגרה גולד המכילה 100 מ"ג של סילדנפיל ציטראט. התרופה נרשמה לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים ומהווה הצלחה פנומנאלית בתחום הטיפול בבעיות זיקפה ואימפוטנציה. התרופה פועלת על ידי הרפיית השרירים והגברת זרימת הדם לפין, כך שהיא הופכת קשה יותר ומאפשרת לגברים עם הפרעות זיקפה לקיים יחסי מין.
כדי לשמוע עוד מידע בנושא של ויאגרה גנרית ושמה קמגרה עליך לבקר באתר היבואן הרשמי.

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים

זהו תחליף ויאגרה איכותי. כיום, קמגרה היא המותג הפופולרי והמוכר ביותר של תרופות להפרעות זיקפה (ED) בשוק. קמגרה – תחליף ויאגרה מכילה חומר כימי בשם Sildenafil citrate, המסייע להשיג ולתחזק זקפה על ידי חסימת אנזים הנקרא PDE5. בנוסף לחומר הפעיל, מכילה קמגרה תחליף ויאגרה חומר מילוי בשם לקטוז וחומרים המקנים טעם של פירות.

קניית קמגרה באינטרנט

זוהי דרך נוחה למי שלא יכול להגיע לבית מרקחת. זו גם אפשרות טובה למי שרוצה לקנות קמגרה ללא מרשמים. ואינם מעוניינים לבקר רופא כדי לקבל את המרשם. אין צורך במרשם בקניית קמגרה ישראל באינטרנט מכיוון שהיא מאושרת על ידי ה-FDA. יש גם את הנוחות של רכישת קמגרה באינטרנט מכיוון שיש הצעות והנחות שונות, שניתן למצוא באתר או דרך האפליקציות שלהם.

דילוג לתוכן