Skip to content
Home » לימודי ריקוד היפ הופ

לימודי ריקוד היפ הופ

מכאן שאין ספק שסטודנטים לתואר ראשון משלבים התמחויות במחול, חינוך, עסקים, הנדסת מחשבים, מדעי המחשב, כימיה, עיתונאות, פיזיולוגיה, סוציולוגיה וכו', עם AU קטנים בלימודי אפריקה עם ריכוז בתרבות הירך. לִקְפּוֹץ. יהיה מוכשר ביותר ומבוקש בתחומים ספציפיים אלו. לתוכניות ריקוד היפ הופ חייבות להיות תוכנית לימודים מקיפה מבוססת סטנדרטים המדגימה מחויבות לחינוך איכותי לאמנויות. Vi תוכנית הלימודים חייבת להיות מקיפה וליישם מגוון שיטות הוראה מתאימות המספקות ללומדים חוויה מגוונת בלמידה מוכוונת תהליכים. vii בפרט, תוכנית ריקוד היפ הופ איכותית חייבת לכלול סטנדרטים של ריקוד המתאימים לגיל, תנועות בסיסיות נאותות, דרך ברורה ללימוד טכניקות מתקדמות, מתודולוגיות מוכחות, הקשר היסטורי, שיטות הערכה ואסטרטגיות. ברור לעזור לתלמידים להשיג את מטרות הריקוד שלהם. חקר היפ הופ הוא תחום לימודים בינתחומי הכולל סוציולוגיה, אנתרופולוגיה, לימודי תקשורת ורטוריים, לימודי דת, לימודי תרבות, תורת גזע ביקורתית, לימודי מיסיולוגיה, תולדות האמנות, מחול, מוזיקולוגיה, אתנומוסיקולוגיה, תורת המוזיקה ולימודי מגדר.

כרגע

הוא לומד לתואר דוקטור. דוקטור ללימודי מחול מאוניברסיטת יורק, מתמקד בהיסטוריה של ההיפ הופ. עבודתו פורסמה ב-Journal of Black Studies, מרכז אוקספורד ללימודי אפריקה אמריקאים, וב-Journal of Dance Studies. למרות שדיפלומה לתואר שני בהיפ הופ מוענקת על ידי המחלקה לדרמה ולמחול, מחלקות אחרות מציעות גם קורסים כמו היסטוריה, סוציולוגיה, אנגלית ולימודים אתניים. קורסי הלמידה האינטנסיבית שלנו מבוססים על הוראת רקדני ריקוד מודרני, בלט, ג'אז, ריקוד אפריקאי והיפ הופ בטכניקות אנטומיה ורצף.

הללו בית ספר למחול מציע מדריכות היפ הופ

 

כדי למשוך תלמידים, חלק מהאולפנים מציעים שיעורים בהשראת היפ-הופ שאינם מתאימים לגיל או מכבדים את שורשי הריקוד והתרבות ההיפ-הופ. התלמידים צפויים לתרגל את התנועה מדי רבעון ויכולים לבחור מתוך קורסים בהיפ הופ, מודרני, בלט, ג'אז, מערב אפריקה, האוס, קפוארה, סומטיקה, יוגה וריקוד חברתי לטינו-אמריקאי, כמו גם צורות אחרות המוצעות על ידי אמנים אורחים . … יתקיימו שיעורים בליווי מוזיקת היפ הופ, האוס ודאנס של שלושת העשורים האחרונים. לבסוף, תוכנית הלימודים של ההיפ הופ מוצגת בצורה הטובה ביותר על ידי מדריך מוסמך המפגין הבנה בריקוד ההיפ הופ המושרש בתרבות ההיפ הופ, ידע בהיסטוריה של ההיפ הופ ומודעות למגוון תנועות הריקוד וסגנונות ההיפ הופ.

לכן

מבחינה סגנונית, זה עשוי להיות ישים למחקרים שבהם יש צורך לנסח בבירור סנכרון גוף-גוף כדי לצפות במשתתפים. הוראת התלמידים מתנסים ומתנסים בריקוד היפ הופ ומשיגים תוצאות מדידות, תוך הבחנה בין קורסים מצוינים לטובים. הקורסים של מגמת הריקוד כוללים כוריאוגרפיה, תולדות מחול, הפקת ריקוד, מופעי מחול, מופעים, מוזיקת רקדנים, מדעי הריקוד, טכניקות הוראת ריקוד, ריקוד סטנדרטי לאומי, ריקוד גוף, היפ הופ, סטפס והכשרה מקיפה מקצועית מודרנית. . טכנולוגיה, ג'אז ובלט.

במקום זאת

זהו דיאלוג המתרחש באמצעות ריקוד, מוזיקה, אמנות חזותית ומילולית, כמו גם היסטוריה ותיאוריה. לאחר מכן, ישנה הצלבה משמעותית בין תרבות ההיפ-הופ וסגנונות ריקודי רחוב, כך שרקדן מסחרי צריך להכיר גם את ה-b-boing, locking ו-popping. סטודנטים למחול מסחרי מוכשרים על ידי אנשי מקצוע מובילים בבלט, ג'אז, מודרני, תיאטרון מחול, סטפס, אמנות עכשווית, היפ הופ ובניית מטוסים, כמו גם משחק, שירה ותיאטרון טכני. אם תרצה לדבר עם אנג'לה, מובילת הקורס הידידותית שלנו, על מהלכי ההיפ-הופ שתלמד בקורסי הריקוד המסחריים שלנו לפני ההרשמה, אנא צור איתנו קשר בטלפון 0207 118 1818.

לימודי היפ הופ מתודולוגיות או שיטות מחקר וניתוח שיטתיות שאובות ממגוון דיסציפלינות אקדמיות

כולל אנתרופולוגיה, סוציולוגיה, מדעי המדינה, היסטוריה, בלשנות, כלכלה, לימודי ביצוע, לימודי תקשורת ותקשורת, אמריקאים, מוזיקולוגיה ואנגלית. וספרות, לימודי נשים ומגדר ולימודי שחורים. הסטודנטים עובדים עם אמנים מבוססים שעבודתם מעשירה את המחול האמריקאי העכשווי; הם גם לומדים ממדענים מחקריים בולטים. קורס הליבה מבוסס על קורסי תכנית לימודים, הפקות מחלקות בתיאטרון מילר, ניו יורק לייב ארטס ובמקומות נוספים, ומגוון רחב של קורסי מחול המאפשרים לסטודנטים לפתח עבודה יצירתית בדיאלוג עם ביקורת מחקרית על תרבויות מערביות ואחרות. -ההיסטוריה, התרבות, התיאוריה וצורות הדיבור המערביות מועשרות בדרך כלל על ידי לימוד דיסציפלינות אחרות. פמיניסטיות היפ-הופ ופמיניזם מציעים למבקרי חקר ההיפ-הופ מנקודת מבט שמוסיפה מימד נוסף למחקר ההיפ-הופ, שלא רק עוסק, אלא גם מציע במה ומגביר את קולן של נשים שחורות והיספאניות וקהילת ה-LGBTQ+ כאשר הן לְהִתְנַגֵשׁ. הסירוב הגדול ביותר ללמוד היפ הופ בעולם, גם אם הם היו שם מההתחלה.

סטודנטים לתואר ראשון יכולים להגיש בקשה למענקי מחקר ושכר עבור ריקודי קיץ

טרי ברייט קווקו אופוסו הוא עוזר מורה ומחדש ריקודי עם במחלקה ללימודי מחול של אוניברסיטת גאנה. לימודי האמנות הבינתחומיים שלו חוקרים את המוזיקליות של גוף הריקוד בפרקטיקות אימפרוביזציה. לאור המחקר האמור לעיל, ערכנו את המחקר שלנו שחקר את התפקיד האפשרי של סינכרוניות ריקוד בהגברת ההערכה האסתטית הבין אישית.

 

הוא היה אלוף הריקוד הלאומי של גאנה בשנת 1989 וכיום הוא דוקטורנט במכון האפריקאי של אוניברסיטת גאנה. תוצאות המחקר תומכות במחקר המציג העדפה לסנכרון אור-קולי בהקשר של ריקוד, ומספקות ראיות מסוימות לשימוש בהרחבת אישונים כאינדיקטור לאטרקטיביות של ריקוד מסונכרן. יוסף שלוס הוא חוקר בינתחומי המתמחה בפוליטיקה תרבותית של מוזיקה וריקוד. פול שדות הוא מתרגל מחול/דרמה, חוקר שטח וחוקר אורח במרכז לאמנויות הבמה הבינתחומיות (CIPA) בקונסרבטוריון המלכותי של ברמינגהם למוזיקה.

נרגיש את ביטויו דרך התקשורת, הצגת סרטי ריקוד, האזנה למוזיקה, צפייה ביצירות אמנות ודקלום שירה. מחקריה כוללים מחול בתחום השיקום והרווחה הנוירולוגית.

בעוד שקיימות עדויות בספרות שמחול מקדם התנהגות פרו-חברתית ומקל על תקשורת

עדויות מהמחקר הנוכחי, כמו גם ממחקרים קודמים, מצביעות על כך שגם ריקוד עשוי למלא תפקיד נוסף ביצירת תנאים למשיכה בין אישית גדולה יותר ולפיכך, תנאים שבהם עשויים להתרחש בסופו של דבר לרבייה ולהישרדות של הקבוצה. בנוסף, מטרת המחקר הייתה לבדוק באיזו מידה ניתן להשתמש בהרחבת אישונים כאינדיקטור לאטרקטיביות של ריקוד מסונכרן. הפרויקטים העיקריים שלו כוללים פיתוח שיטות מחקר חדשות למחול ויישומן לבריאות ואיכות חיים לאורך החיים. למחקר נוסף על תנועות עיניים הקשורות לפוטנציאל הנרטיבי של ריקוד, ראה Ponmanadiyil and Woolhouse (2018).

תהיה לך הזדמנות לעבור את הקורס בכל סמסטר על מנת שלאורך זמן תוכל לחזק את הידע והקשרים שלך. השיעורים יתחילו בחימום ולאחר מכן תרגילי מתיחות והתניה. מסמך זה מספק סקירה כללית של חלק מהנושאים שהועלו במהלך דיון זה.
לעוד מידע על לימודי ריקוד היפ הופ מומלץ לבקר באתר halelu.co.il

 

דילוג לתוכן