Skip to content
Home » למי מתאים תהליך תרומת ביציות?

למי מתאים תהליך תרומת ביציות?

בשנים האחרונות אנו רואים כי תהליך תרומת ביציות הפך להיות שכיח במיוחד. אך עדיין ישנם כאלה שלא מבינים עבור מי מיועדת האפשרות הזאת. המציאות היא שהאפשרות הזאת מיועדת עבור קבוצה לא קטנה של נשים. אם את מתלבטת לגבי האפשרות הזאת, מוטב כי תביני האם היא מתאימה גם עבורך. ישנו סיכוי סביר כי תגלי שהאפשרות הזאת תהיה הנכונה בהתאם למצבך. חבל שלא תבחרי באפשרות הזאת רק בגלל שאינך ידעת מראש כי היא יכולה לסייע לך. אחת ולתמיד הגיע הזמן להבין עבור מי מיועדת תהליך תרומת ביצית. 

מי צריך לבצע תהליך תרומת ביצית?

ברוב המכריע של המקרים תהליך תרומת ביציות מיועד עבור נשים שאינן מצליחות להיכנס להיריון. מדובר על נשים שככל הנראה האיכות של הביציות שלהן תהיה איכות ירודה. מהסיבה הזאת הן צריכות תרומה של ביצית איכותית שתאפשר כניסה להיריון. הרי ככל שהאיכות של הביצית תהיה גבוהה יותר, כך הסיכויים להיכנס להיריון גדלים בהתאם. ישנן נשים שאינן מצליחות לייצר ביציות מסיבות בריאותיות שונות. גם הן יכולות לבחור באפשרות הזאת על מנת להשלים את החוסר הקיים. כמובן שישנו צורך לבצע את ההליך במרפאה מנוסה על מנת שהיא תהיה פעולה מוצלחת.

האם מדובר על תהליך מסוכן?

באופן עקרוני מדובר על הליך בטוח מאוד, כזה שלא מביא איתו סיבוכים שכיחים. אך עדיין כמו כל הליך רפואי באשר הוא, ישנם סיכונים שחובה לקחת אותם בחשבון. בסופו של יום המיומנות של הרופא שיבצע את ההליך היא זאת שתקבע כיצד יראה הטיפול. יהיה עליכם לבחור מראש ברופא מנוסה אשר מבצע את ההליך דרך קבע. כך תוכלו להיות בטוחים כי אינכם מסכנים את עצמכם באף שלב של הדרך. רופא עם ידע נרחב בטיפולים מהסוג הזה יוריד מכם את מפלס הלחץ. הוא יאפשר לכם לדעת כי לכל שאלה תהיה לכם גם תשובה שלא משתמעת לשתי פנים.

מהם סיכויי ההצלחה של תרומת ביצית?

סיכויי ההצלחה של תרומת ביציות משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. זוהי הסיבה שבגללה אי אפשר לתת תשובה חד משמעית שתהיה נכונה גם במקרה שלך. לאחר בדיקה מקיפה של הרופא תוכלי לדעת פחות או יותר מהם סיכויי ההצלחה. אך החדשות הטובות הן שרוב הנשים יצליחו להרות כל עוד התהליך מתבצעת על ידי רופא מקצועי. תבחרי את רופא שאת בטוחה שיאפשר לך להפוך את החלום למציאות. 

דילוג לתוכן