Skip to content
Home » מנעולן שהוא גם מתקן דלתות

מנעולן שהוא גם מתקן דלתות

אנו משרתים את תושבי באר שבע והסביבה כבר שנים רבות וזכינו באמונם של מנעולנים מנוסים בבאר שבע שיכולים להחליף מנעולי דלתות, לתכנת מחדש מפתחות בביתכם, לתקן כספות ולהתקין אבטחת ציוד חדישה. מערכות. אבטחה ואזעקה, להחליף/לפגום מפתחות לבית ולספק את כל שאר שירותי המנעולנות ברחבי הבית. אם המנעול שלכם זקוק לתיקון או שדרוג, יש לנו את הכלים והמומחיות לתיקון כל סוגי חומרי הדלת. אנחנו יכולים לתקן או להחליף מנעולי שקע, מנעולים דיגיטליים, מכשירי יציאה ועוד. אנחנו יכולים לא רק להתקין ולתקן מנעולי דלתות וחלונות בבית, אלא גם להתקין את מערכת הטלוויזיה במעגל סגור עדכנית בבית. ניתן להשתמש כמעט בכל מנעול ומפתח כמו מנעולי הזזה, מנעולי ארונות, מנעולי סיסמאות ואבטחה גבוהה. לנעול.

יש לנו מנעולנים בכל באר שבע המספקים שירות 24/7

ונוכל להגיע לביתכם כדי לפתוח את הדלת תוך פחות משעה. אם אתם מתקשים בשימוש במנעול דלת המוסך, או סתם רוצים לשפר את אבטחת הבית שלכם, קיים אצלנו מנעולן בבאר שבע דלתות מוסך שיכול לבוא לעזור לכם באופן מיידי. למומחי מנעול דלת המוסך שלנו יש את הכלים והמומחיות לטפל בכל סוג של מנעול דלת מוסך שאתה צריך עזרה.

אימנו את המומחים שלנו בכלים והכלים העדכניים ביותר לשמירה על המנעולים והפותחים של דלת המוסך שלך

כדי לשמור על דלת המוסך שלך פועלת בצורה חלקה. אנו מספקים מגוון רחב של שירותים הקשורים לדלתות מוסך, לרבות החלפת דלתות מוסך וסוגים רבים של תיקונים. בנוסף, למנעולנים המקצועיים שלנו יש את הידע הדרוש על מנת לטפל בכל סוג של התקנת דלתות או עבודות שיפוץ.

חברת מנעולן בבאר שבע מציעה שירותי תיקון והתקנה של דלתות באיכות גבוהה במחירים תחרותיים

אם אתם מחפשים שירותי התקנת ותיקון דלתות מקצועיים, תוכלו לסמוך על פתרונות אבטחה כספת ומנעולים של Allens במחירים סבירים. השירותים שלנו כוללים תיקון דלתות, התקנת דלתות משוריינות חדשות והתקנת חומרי דלת. אם אתה צריך התקנה או תיקון של דלתות, צור קשר עם מומחי המנעולים שלנו.
למידע מורחב בנושא של מנעולן מתקן דלתות כדאי לבקר באתר eyalock.co.il

בנוסף למנעולים חזקים ומתוחזקים היטב

חשוב לנעול גם את הדלתות הפנימיות של המוסכים המחוברים ואת כל החלונות. מכאן שחשוב להקפיד שמשקופי הדלת והמשקוף יספקו את ההגנה מפני פריצה ופגיעה שצפויה לאחר נעילת הדלתות. בניגוד למנעולי דלתות ביתיים, שקל לבחור, דלתות מוסך הן מעט קשוחות ורק מנעולן בבאר שבע מקצועי יכול להציל את המצב.

ישנם סוגים רבים ושונים של מנעולים זמינים בשוק לאבטחת דלת המוסך העילית שלך. כל אחד מהמנעולנים המוסמכים שלנו בבאר שבע מיומן ביותר בתיקון כל סוגי הדלתות, לרבות דלתות עץ, דלתות בטחון מפלדה, דלתות פיברגלס ואפילו דלתות מרוכבות ישנות.

אם הדלת שלך לא סגורה כמו שצריך או שהמנעול שלך תקוע

נוכל לשלוח מנעולן בבאר שבע מקצועי שיפתור את הבעיה. נוכל לעזור לך להבין את הגורם לבעיה ולתקן או להחליף את הדלת או המסגרת במידת הצורך. קריאה למנעולן עשויה להיות הדרך הקלה והבטוחה ביותר לפתוח ולתקן מנעול לדלת.

מנעולן יכול להמליץ על מנעולים באיכות טובה יותר ודרכים אחרות להפוך את הבית שלך לאבטח יותר

אם אתה מעשי, כמה עבודות תיקון מנעולים יכול להיעשות בהצלחה ללא ידע מיוחד. מנעולנים יכולים לרוב להשתמש בציוד מיוחד כדי לפתור את הבעיה במקום להתקין מנעול חדש.

הזמן יעוות את הדלתות לאורך זמן

מה שיכול בסופו של דבר להוביל לבעיות במנעול. למרות שזה אולי לא נראה חשוב כרגע, לחץ מופעל על רכיבי הדלת, מה שגורם לכשלים שונים בדברים כמו סוגרי דלתות, מנעולים, צירים והמסגרת עצמה. כמו כל אלמנט מכני אחר, דלתות מוסך זקוקות לתיקון מתמיד על מנת לתפקד ביעילות.

פגמים וחולשות רבים של הדלת ניתנים לתיקון או חיזוק במהירות ובזול על ידי מנעולנים מקצועיים מנוסים (כגון Pro-Keys)

מנעולן בבאר שבע הוא מנעולן הדלתות היחידי שאתם צריכים, החל מנקודת המכירה של דלתות חדשות ועד לתיקון וחיזוק דלתות ישנות, משקופים וספים ללא קשר לסוג או מצב. אם דלת הבית או המשרד שלכם פגומה או לא עומדת בדרישות הבטיחות שלכם, סביר מאוד שנוכל לתקן אותה בשבריר מעלות דלת חדשה.

מומחי המנעולים שלנו יכולים לתקן כל דלת ולוודא שהיא מספקת לך את האבטחה הדרושה לך

הטכנאים שלנו יכולים לחתוך מפתחות, להחליף מנעולי דלתות, להתקין מנעולי אב ולהגדיר במהירות את מערכת האבטחה הביתית שלך. חלק משירותי המנעולנות למגורים בבאר שבע שלנו כוללים החלפת מנעולי דלתות, קידוד הבית שלך, תיקון כספות, התקנת מערכות אבטחה ואזעקה מתקדמות, החלפת מפתחות בית שאבדו/פגומים, ומתן כל שאר שירותי המנעולנות למגורים. הַנָחַת יְסוֹד.

אם אתה מוצא את עצמך כלוא מחוץ לבית, אל תהסס לפנות ליצרן טירה כדי להחזיר אותך. כדי להיות בפסגה, אל תתעלמו מבעיות של נעילת דלתות כי גנבים לא יעשו זאת; לקרוא למנעולן בבאר שבע מהימן.

למרות חשיבותם

רוב משקי הבית ובעלי העסקים עדיין אינם מודעים בצורה מסוכנת לצורך בתחזוקת מנעולים. לעתים קרובות אנשים מגלים שהמנעול או הדלת אינם תקינים וחושבים שצריך לתקן או להחליף את המנעול. בעיות בדלתות PVC, כגון התפס לא ניתן לחזרה או מנגנון הנעילה פגום, לרוב אינן קלות לתיקון. בכל מקרה, בעיה מכנית פירושה שיש צורך לתקן או להחליף את המנעול.

למנעול דיור סטנדרטי

אתה יכול בקלות למצוא תחליף בחנות לחומרי בניין ולבצע התקנת עשה זאת בעצמך. למנעול אבטחה גבוה או מנעול מסחרי עדיף לפתוח ולתקן אותו אצל מנעולן בבאר שבע. הנקודה היא שאם התפס תקוע מאחורי נקודה בה ניתן לפתוח אותו באמצעות כרטיס PVC, תצטרכו להתחיל להשתמש בכמה שיטות הרסניות שעלולות לפגוע גם בדלת או במשקוף.

ניתן גם לנסות להוציא את המפתח מהמנעול ולפתוח את הדלת מספר פעמים

כדי לשחרר חלק מהמנעול. כאשר התיקונים הפכו לבלתי אפשריים, המנעולן שינה את מיקום הדלת והתקין מנעול חדש. למרות שהזמן הנדרש לתיקון הטירה תלוי במצבה, לרוב נוכל לתקן אותה תוך 20-30 דקות.

אם זה עתה ננעלת במכונית אך אינך זקוק למפתח

מנעולן עשוי לגבות ממך 65 דולר כדי להחזיר אותך. מנעולנים יכולים להגיע אליכם ולשכתב את המנעולים שלכם מבלי להחליף את ידיות הדלת. החדשות הטובות הן שמנעולנים יכולים לעזור בתיקון או החלפה של מחזיקי מפתחות ומפתחות סטנדרטיים.

אלו הן כמה מהבעיות הנפוצות יותר שעלולות להיות לך בעת תיקון דלתות או תיקון משקופים של מנעולן מנוסה

במנעולן בבאר שבע נתקלנו בבעיות רבות של מנעולים שאינם פועלים, אשר נגרמות למעשה מבעיות נוספות הקשורות לדלתות, משקופים ומסגרות. אנחנו לא רק מתקינים דלתות תקרה מסחריות, אלא גם מתקנים אותן אם משהו משתבש.

דילוג לתוכן