Skip to content
Home » משתלת עצי פרי

משתלת עצי פרי

במשתלת Ty Ty תמצאו מבחר גדול של מאות זנים וסוגים שונים של עצי פרי לגידול ביתי ומסחרי. פנו אלינו לתפוחים, אגסים, אפרסקים, נקטרינות, שזיפים, שזיפים, דובדבנים מתוקים או חמוצים ומשמשים חשופים. צוות משתלת הפירות הטרופיים של קליפורניה ישמחו להעניק סיוע אישי בבחירת זני עצים לפרויקטים בכל הגדלים, הן למסחר והן למגורים. אנו ממליצים לשתול מגוון עצי פרי כדי שתוכלו ליהנות מפירות טריים כל השנה.

MONTMORENCY עץ פרי מסחרי פופולרי

גודל אידיאלי עבור גינות בחצר האחורית; פרחים לבנים ראוותניים באביב, ואחריהם הרבה דובדבנים אדומים בהירים באמצע הקיץ, נהדרים לפשטידות וריבות; הוא זקוק לקרני שמש ולאדמה מאביקה עצמית מנוקזת היטב. אנו מציעים למכירה מגוון עצי פרי לגינה הביתית. יש לנו היסטוריה ארוכה של עבודה עם מגדלים כדי למצוא את זני הפירות הטעימים ביותר, כמו גם עצי פרי וצמחי פירות יער עמידים למחלות, קלים לגידול. FUJI זן זה מייצר תפוחים סופר מתוקים, פריכים ועסיסיים הנעים בין צהוב-ירוק לאדום בעיקר; יש צורך במאביק שני; השילוב המושלם של מבטא ועץ פירותי, מושלם לנוף הביתי.

שורשים –  משתלה בעפולה

אפרסקים נחשבים ל"מלכת" הפירות ופחות פופולריים אחרי תפוחים כפרי עצים נשירים בגלל טעמם הרב ושימושיהם הרבים כפירות

אגסים אסיאתיים מניבים לרוב פירות בשנה הראשונה והם הפירות העצים הקלים ביותר לגידול. מגדל עצי הפרי שלנו, משתלת דייב ווילסון, זיהה את 50 עצי הפרי הטובים ביותר עבור גינות ביתיות.

MACINTOSH אחד התפוחים האדומים הכפריים המפורסמים ביותר, נהדר למטבח, נשמר היטב; אכילת תפוחים יקרה ודורשת מאביק שני; שילוב מושלם של מבטא ועץ פרי, עמיד מאוד.

רוב עצי התפוח אינם נושאים פרי

למעט כמה עצים מושתלים שאינם דורשים מאביק. מכירת עצי פרי מוזר מתמחה במסחר ובסיטונאות של עצי פרי שורש חשוף ושורשים למגדלים מסחריים, מרכזי גינות קמעונאיים, משתלות ושמורות טבע. עצי בונסאי או Reachables בדרך כלל נושאים פרי מוקדם יותר מזנים סטנדרטיים, לפעמים על פני מספר שנים. אנו מגדלים ומנהלים כמיליון עצים בשנה, ו-95% מהעצים הללו נמכרים למגדלי פירות מסחריים בארצות הברית ובקנדה.

במשך יותר מ-20 שנה

המשפחה המסורה שלנו גידלה ושתלה את עצי הפרי הפופולריים והנדירים ביותר של דרום קליפורניה, צמחים פורחים, צמחים ארומטיים, צמחים פרטיים, צמחים פרסיים וצמחים ים תיכוניים. זנים ומניות של עצי תפוח, בחירת אתר, שתילה נכונה, הכשרה וגיזום, פוריות נאותה והדברה תורמים כולם ליצירת עצים בריאים ופרודוקטיביים. לפורטלנד יש אקלים מתון והיא יכולה לגדל מגוון של עצי פרי ואגוזים. לא משנה באיזו דרך תבחר, Lowes תספק מגוון של עצים באינטרנט ובחנות כדי לענות על צורכי הגינון שלך.

 

כדי להפרות עצים, התחילו במרחק של כמטר מגזע העץ ופזרו אותו עד שיגיע לקו הטפטוף של העצים. תפוחים, תאנים, שזיפים ואגוזי לוז הם רק חלק מהעצים שמציעה משתלת פורטלנד מדי אביב. אנו מגדלים ומתנסים בזני פירות ופירות יער ובוחרים למכירה רק את הטובים שבטובים ביותר. עצי תפוח עתיקים אלה מאושרים אורגניים ומושתלים על שורש חצי ננסי.

ב- Lowes.com, אתה יכול לחפש עצים לפי סוג כדי למצוא את מה שאתה צריך. אם נקבל הודעה לפני ה-1 בספטמבר בשנה שבה נטענו את העצים, נחליף אותם בחצי מהמחיר הנוכחי. גודל העץ הממוצע שאתה יכול לצפות הוא בגובה 4-5 וברוחב 1/2 עד 5/8.

אין לנו תגיות תמונה, איננו מוגדרים עבור עצים בעציצים, ואיננו מפרטים אזורי USDA בדפים השונים שלנו. הפרס יהיה גדול אם העצים יקבלו טיפול ותשומת לב נאותים. אנו מייעצים ועוזרים לגננים מתחילים ליצור את הגנים הראשונים שלהם.

העץ אינו מלאכותי ואינו מספק כל ערובה לזמן ההישרדות שלו. שימו לב שחלק זה של האתר שלנו מיועד לקבל הזמנות של פחות מ-25 עצים. הימנע מחיתוך קוצים קצרים מהגבעול הראשי מכיוון שהם נושאים פרי קודם.

שנה אחר שנה, עצי התפוח הללו ממשיכים להיות מועדפים על הלקוחות שלנו. יש להם מגוון רחב של צמחים לבחירה ועושים את עבודתם בצורה טובה מאוד. אנו מאשרים את איכות החומר הצמחי שלנו עם אחריות השתלת Feeneys שלנו.

אנו מזמינים אנשים המתגוררים באזור לבוא לאסוף את הצמחים שלהם. זה מיועד למי שהתחיל אבל מרגיש שהם לא הולכים לשום מקום. אנו מציעים פתרונות חכמים, ייעוץ מעשי ושירות מותאם אישית.

שים לב שיישומים ו/או שירותים מסוימים עשויים שלא לעבוד כצפוי לאחר התרגום. הרחבת NC State אינה מבטיחה את דיוק הטקסט המתורגם.

 
למידע נוסף על משתלת עצי פרי כדאי לגלוש לאתר rootshopping.com

דילוג לתוכן