Skip to content
Home » איך לבחור מיקרופונים למחשב

איך לבחור מיקרופונים למחשב

לבסוף, לכמה מיקרופונים USB יש גם מחברי XLR, כך שתוכלו להשתמש בהם גם בתהליכי עבודה סטנדרטיים באולפן. חלק ממיקרופונים מסוג USB תואמים לעמודי מיקרופון סטנדרטיים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור הקלטת אולפן.

מיקרופונים USB הם כנראה המיקרופונים הטובים ביותר עבור מחשבים אישיים. הם קלים לשימוש, לחיבור ולהפעלה לרוב, ובדרך כלל תמצאו שקע אוזניות מאחור, גם להאזנה לצליל המחשב וגם להאזנה לקול שלך.

לממשקי אודיו USB אלה כבר יש את המגברים והתוכנה הדרושים

כדי לספק תוצאת הקלטה באיכות גבוהה באמת במחשב או ב-Mac ללא צורך בכרטיס קול PCI, כך שהם מצוינים גם להקלטה ניידת במחשב נייד או מחשב נייד וניתן להזרים אותו בקלות אם תשדרג את המערכת שלך בעתיד, אבל תצטרך לרכוש את המיקרופון והכבלים בנפרד אם אין לך עדיין מיקרופון. מיקרופונים מסוג USB קלים לטיפול ולשימוש, במיוחד למתחילים המחפשים מיקרופון הכנס-הפעל. בנוסף, סוג זה של מיקרופון זול יותר ממיקרופון XLR.

זה לוקח את כל מה שאנחנו רוצים ממיקרופון פרימיום ומסתכם במשהו סביר יותר, תוך שמירה על איכות הצליל הגבוהה ביותר שלמדנו מ-Rode. זהו מיקרופון שנשמע טוב, למרות שהוא קולט קצת רעשי רקע.

זה לא קשיח כמו ה-Yeti או קומפקטי כמו Shure MV5

אבל זה יכול להפוך את הקול שלך להרבה יותר ברור מכל מיקרופון מחשב. רוב האנשים ממליצים על Shure SM58 מכיוון שהוא מיקרופון די עמיד ורב-תכליתי שעובד היטב בין אם אתה באתר או מקליט ליד השולחן שלך. אם אתה אוהב את הרעיון של מיקרופון דינמי ורוצה משהו רחב יותר בספקטרום, המיקרופון Telefunken M80 Dynamic הוא עוד בחירה מצוינת, למעשה, זה המיקרופון של בחירתנו של העורך הבכיר כריס תומאס.

סוגי המיקרופונים הנפוצים ביותר למחשב הם USB

3.5 מ"מ סטנדרטיים ומיקרופונים שונים (תקציביים). עם זאת, מיקרופונים רבים עוקפים את כרטיס הקול לחלוטין ומתחברים באמצעות USB. אתה יכול גם להשתמש במגבר קדם מיקרופון כדי לחבר מיקרופון מקצועי למחשב שלך באמצעות USB.

ישנן גרסאות אנלוגיות ו-USB למיקרופונים עצמאיים שולחניים, אוזניות עם מיקרופונים וכו'. בדקנו מיקרופונים מסוג USB שונים כדי לקבוע איזה מהם הוא הטוב ביותר עבור תרחישים שונים, שלא לדבר על תקציבים שונים.

כדי לפשט את תהליך בחירת המיקרופונים הנכונים להקלטת שירה במחשב שלך, בילינו מספר שבועות במחקר של המיקרופונים הטובים ביותר בשוק כיום. המדריך שלנו אמור לעזור לכם לגבש דעה משלכם על מיקרופונים למחשבים, להשוות ביניהם בהיבטים החשובים ביותר, וכך למצוא את המוצר הטוב ביותר עבורכם. עכשיו, כשאתה יודע קצת יותר על איך מיקרופון מחשב עובד ועל כל השימושים הפונקציונליים שלו, אנחנו רוצים להראות לך את הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים את המיקרופון הטוב ביותר עבורך. ומכיוון שלא תמיד ניתן לבדוק מיקרופון לפני הקנייה, בדוק את המאפיינים העיקריים שלהלן כדי לעזור לך לגבש דעה ולבחור את הטוב ביותר.

המאפיינים הבסיסיים של מיקרופונים מסוימים למחשב יעזרו לנו לבחור את המיקרופון המתאים ביותר לצרכים שלנו

עם זאת, בכל מקרה, כולנו מקווים לבחור במיקרופון שיאפשר לנו להנחות ולשחזר את הצליל החזק והצלול ביותר. אם אתה רוצה להשתמש במיקרופון במחשב או במחשב נייד כדי לבצע משימות אישיות בסיסיות, ייתכן שתצטרך מיקרופון באיכות גבוהה יותר מהמיקרופון המובנה של המחשב.

בין אם תחליט להשתמש במיקרופון USB או בלוטות' חיצוני

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לחבר אותו ולהתקין אותו. Windows בדרך כלל מוצא ומתקין מנהלי התקנים באופן אוטומטי, אבל אם מסיבה כלשהי זה לא קורה כשאתה מחבר את המיקרופון שלך, עליך לבקר באתר היצרן ולהוריד את מנהלי ההתקנים משם. אם ברצונך לוודא שהמיקרופון החיצוני שלך הוא התקן ברירת המחדל של קלט האודיו, ישנן שתי דרכים שונות לגשת להגדרה זו.

כדי למצוא את לוח הבקרה, הזן מילים אלה בתיבת החיפוש בשורת המשימות. יופיע מסך עם מידע על אופן השימוש במיקרופון הספציפי שלך.

לאיסוף קולי מיטבי

הנח את המיקרופון כסנטימטר מהפה שלך והצד. אם אתה משתמש במיקרופון שולחני כמו Blue Yeti, בחר באפשרות השנייה. בחר את הממשק (מיקרופון USB) ככניסת השמע של המחשב ו/או התוכנה. כדי לחבר מיקרופון USB, פשוט חבר קצה אחד של כבל ה-USB למיקרופון ואת הקצה השני למחשב שלך.

החיסרון של רוב מיקרופונים USB

הוא שהממשק יוצר רק חיבור בין מיקרופון אחד למחשב אחד. החיסרון הוא שהממשק יוצר רק חיבור אחד בין המיקרופון למחשב. ממשק המיקרופון USB מאפשר לחבר מיקרופון אחד בלבד למחשב בכל פעם. בעיקרון, אם המטרה שלך היא להקליט מספר מיקרופונים בו-זמנית, מיקרופונים מסוג USB הם כנראה לא מה שאתה רוצה, ובמקום זאת תרצה לחקור ממשק אודיו USB (או Thunderbolt) שיכול לקחת מספר כניסות בו-זמנית ולשלוח אותם כמסלולים נפרדים. בפלטפורמת הרישום שלך.

בתרחיש זה

אתה כמעט בוודאות מדבר על שימוש במיקרופונים XLR (מכיוון שהממשק עושה עבורך את ההמרה הדיגיטלית ומתחבר באמצעות USB או Thunderbolt, מה שמסיר את הנוחות והצורך במיקרופון USB מלכתחילה ) ואתם בדרך להגדרה מקצועית יותר ממה שאנו אומרים בדרך כלל כאשר מיקרופונים מסוג USB הם חלק מהמשוואה. אז לא, לא כל מיקרופוני ה-USB זהים, אז הבחירה הנכונה לצרכים שלך יכולה להיות מסובכת. יצרני אודיו מקצועיים ויצרני מוצרי אלקטרוניקה מייצרים מיקרופונים מסוג USB, ותוכלו לצפות להוציא בין 75 ל-$300 על מיקרופון USB איכותי.

מיקרופון USB

הוא פתרון הקלטות מחשב מסוגנן באמת. בהשוואה למיקרופונים וכרטיסי קול למחשבים מסורתיים, האיכות שלו השתפרה משמעותית. אם אתם מחפשים משהו שיוצר את האיזון הנכון בין קלות שימוש ושיפור משמעותי, מיקרופון ה-USB שהזכרנו עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר. מיקרופונים איכותיים לא חייבים להיות יקרים – מיקרופון ווקאלי חי סטנדרטי (Shure SM58) עולה 99 דולר.

שימוש במיקרופון ייעודי באיכות גבוהה גם נותן לך את היכולת לשאת איתך את הציוד שלך

להתחבר לכל מכשיר אחר שאתה צריך ולקבל סאונד יציב בכל מקום שאתה הולך. תכונות אלה הופכות אותו למיקרופון המחשב הטוב ביותר מכיוון שאתה יכול בקלות ובגמישות להקליט מוזיקה, קול, פודקאסטים, ראיונות, להסתגל בקלות לצרכים האישיים עם המיקרופון היחיד הזה. זהו שיפור משמעותי בהשוואה למיקרופון של מחשב מכיוון שקל להגדיר אותו ב-Plug-and-Play.

דילוג לתוכן