Skip to content
Home » טיפול טבעי לנסיגת חניכיים

טיפול טבעי לנסיגת חניכיים

נסיגת חניכיים היא מצב שכיח שעשוי לפקוד כל אחד וכל אחת מאיתנו. במסגרת הנסיגה, החניכיים נסוגות לאחור, ובכך הן חושפות את שורש השן. המטרה של החניכיים היא לשמור על שורש השן, ולכסות אותה ברקמה שנועדה למנוע אי נעימות. באופן טבעי חשיפת שורש השן עלולה להביא איתה בעיות רבות, שרובן לא נעימות. במקרים חריגים מאוד מי שמתמודד עם נסיגת חניכיים ימצא את עצמו מגיע למצב של אובדן שן. ד"ר אופיר מסביר על החשיבות של טיפול טבעי בנסיגת חניכיים.

טיפול טבעי מביא איתו תוצאות

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי טיפולים טבעיים לא יעלים כמו טיפולים כירורגיים. אך המציאות היא שניתן לשמוע על הרבה מאוד טיפולים טבעיים שמביאים איתם את התוצאות הרצויות. כלומר תוכלו להביא את עצמכם למקום שבו נסיגת החניכיים תיעצר לגמרי. השאיפה הראשונית שלכם תהיה לעצור את הנסיגה ולמנוע ממנה להחמיר. בשלב הבא יהיה עליכם לנסות לשפר את המצב, ולהחזיר את החניכיים למצבן הנורמטיבי. אך אם הנסיגה לא תיעצר, תמצאו את עצמכם חוזרים שוב לאותה הנקודה כעבור זמן קצר. כמובן שלכל טיפול טבעי תהיה מידת אפקטיביות שונה להתמודדות עם נסיגת חניכיים. 

אידיאלי לסובלים מחרדה דנטלית

חרדה דנטלית היא מצב שקיים אצל לא מעט מטופלים שונים. ד"ר אופיר מספר כי לקליניקה שלו מגיעים לא מעט מטופלים שחוששים מאוד מהטיפולים השונים. חרדה דנטלית עלולה להוביל לכך שאותם מטופלים ימנעו מלעשות טיפולים שונים. אך טיפול טבעי יאפשר לכם להשאיר את החרדות מאחור, ולבצע את הטיפול הנכון. הרי לא מדובר על ניתוח או על כל פעולה שעלולה להגביר את מידת החרדה. מדובר על טיפול פשוט, כזה שתוכלו לבצע אותו ללא כל חשש או בעיה. זוהי הסיבה שבגללה הבחירה הזאת פופולארית מאוד בקרב מטופלים עם חרדה משמעותית. 

דרכי טיפול שכל אחד יכול ליישם

ניתוח להתמודדות עם נסיגת חניכיים אמור להיות הבחירה האחרונה שלכם. הרי אתם צריכים לעשות כל מה שאפשר בשביל למנוע מעצמכם לבצע הליך כירורגי מפחיד. כל טיפול שכולל בתוכו דברים פולשניים עלול להיות מאוד מפחיד מבחינתכם. טיפול טבעי לנסיגת חניכיים, כך מספר ד"ר אופיר, מיועד עבור כולם. מדובר על פעולות קטנות שכל אחד מאיתנו יכול ליישם אותן הלכה למעשה. בין אם מדובר על הפחתת סוכרים, צמצום אכילת פחמימות, הימנעות מאלכוהול ועוד. כל הפעולות האלה אמורות להביא אתכם אל המקום שרציתם להיות בו.

דילוג לתוכן