Skip to content
Home » כיצד לבחור מנתח פלסטי?

כיצד לבחור מנתח פלסטי?

את מעוניינת לעבור ניתוח פלסטי? במקביל עלייך עוד המון נשים נוספות מתעניינות לגבי האפשרות הזאת. ניתוחים פלסטיים הפכו להיות שכיחים מאוד עבור נשים רבות. כל אישה שלא שלמה עם המראה שלה תרצה לעבור בשלב כזה או אחר ניתוח פלסטי. אך על מנת שהניתוח יוגדר כניתוח מוצלח יהיה עלייך לבחור את המנתח. כיום ישנם לא מעט מנתחים פלסטיים שונים כאשר לכל אחד מהם יש את הפלוסים שלו. אתם מהצד שלכם צריכים לבחור את המנתח שיעשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש. ד"ר אנדרי אופק, מנתח פלסטי מומלץ, יסביר לכם כיצד לבחור מנתח מקצועי לביצוע המשימה.

אין תחליף לניסיון בניתוחים פלסטיים

אמרו לכם כי שווה לכם לתת צ'אנס למנתח שעושה את צעדיו הראשונים בתחום? זה אולי נכון בתחומים אחרים, לא כאשר מדובר על מנתח שאמור לבצע ניתוח פלסטי. ניתוחים פלסטיים מורכבים מאוד, ולכן חובה שלמנתח יהיה ניסיון רב בביצוע העבודה. אם תפנו מראש למנתח מנוסה, תוכלו להיות בטוחים שהוא יעמוד בציפיות. מנתח לא מנוסה יביא אתכם למצב שבו לא תוכלו לדעת בדיוק למה לצפות. ברוב המקרים התוצאה הסופית תהיה רחוקה מאוד אם הניסיון חלקי בלבד. מנתח עם רזומה עשיר יוכל להבטיח לכם כי התוצאה תהיה לשביעות רצונכם.

העלות שאותה גובה המנתח הפלסטי

עוד הבדל מהותי בין מנתחים פלסטיים שונה בא לידיי ביטוי מבחינת העלות של הניתוח. כל מנתח פלסטי פועל לפי המחירים שאותם הוא רוצה לקחת על העבודה שהוא מבצע. ברוב המקרים מדובר על קליניקות פרטיות, ולכן המחירים לא מפוקחים, כל אחד יכול לגבות סכום אחר. לפיכך השוואת מחירים יכולה לסייע לכם מאוד כאשר אתם ניגשים לבחון את המחירים של המנתחים השונים. אל תבחרו מנתח שלוקח מחיר גבוה, אך גם אל תבחרו מנתח שלוקח מחיר נמוך, תחפשו את האמצע.

המלצות של מטופלות אחרות

את לא הראשונה שמתלבטת מאוד בין המנתחים הפלסטיים השונים. את יכולה מראש לפנות אל מנתח פלסטי שיש לו המלצות רבות של מטופלות מרוצות. הרי כל מטופלת שתמליץ על מנתח היא כזאת שתרצה לכוון אותך למקום הנכון. למטופלות אין אינטרס להמליץ על מנתח אם הוא לא עשה את העבודה כפי שהיא צריכה להיעשות. כיום תוכלי לקבל המלצות על מנתחים פלסטיים שונים מכל מיני מקומות שונים. יש כאלה שמחפשים באינטרנט, אחרים יכולים לשמוע ממכרים שונים שעברו ניתוחים פלסטיים. 

דילוג לתוכן