Skip to content
Home » כל מה שאינסטלטור מקצועי צריך לדעת

כל מה שאינסטלטור מקצועי צריך לדעת

מיומנויות אינסטלציה כוללות ידע ספציפי לעבודה, כגון סוגי אביזרי הצנרת ואופן השימוש בהם, ומיומנויות כלליות אחרות, כגון ניהול זמן, הבנה טכנית ועוד. אינסטלטורים הם בעלי מלאכה מיומנים הנדרשים להתקין ולתחזק מערכות אינסטלציה ואספקת מים בחללי מגורים ומסחר. ישנם אינסטלטורים המתמחים בצנרת ביתית, בעוד שאחרים הם אינסטלטורים מסחריים. צנרת מסחרית כוללת מערכת צנרת מסחרית, שהיא הרבה יותר מסובכת ממערכת צנרת למגורים.

אינסטלציה מסחרית

אינסטלציה מסחרית דורשת בדרך כלל סיוע מקצועי. מכאן ששירותי אינסטלציה מקצועיים צריכים להיות חלק מתוכנית תחזוקת הבית. לכן, כדי לוודא שהמשפחה שלכם משתמשת במערכות אינסטלציה מתאימות ומתוחזקות, עליכם לבדוק אותן מדי כמה חודשים.

לא יזיק לקרוא לאינסטלטור מקצועי שיבדוק את אטימות מערכת הצנרת. תיקון נזילות בעצמך הוא כמובן זול, אבל צריך גם לדעת מתי לקרוא לאינסטלטורים.

חמוש עם מפתח ברגים וכמה יסודות אינסטלציה, אתה אמור להיות מסוגל לתקן כמה מבעיות הדליפה המתמשכות יותר. על בעיות אינסטלציה נוספות שכדאי להפקיד בידי אינסטלטור תוכלו לקרוא כאן.

עם זאת, אם הבעיה חמורה יותר, ייתכן שיהיה צורך להזמין אינסטלטור מקצועי שינקה את המרזב הסתום. במקרים מסוימים, האינסטלטור עשוי למצוא צורך בשיפוץ הצנרת.

יצירת קשר עם איש המקצוע

אתה יכול לבקש מאינסטלטור מקצועי שיבדוק את מערכת המים שלך ויעדכן אותה במידת הצורך. תזמן פעולות תחזוקה שבהן אינסטלטור בודק את תקינות מערכת האינסטלציה שלך.

התקשרות לאינסטלטור צפויה להיות ההימור הטוב ביותר שלך אם הצינורות שלך קופאים או שיש לך בעיות אינסטלציה אחרות. וכל עוד יש לאנשים אינסטלציה פנימית (הסיכויים טובים), אינסטלטורים מוסמכים תמיד יהיו מבוקשים.

אינסטלטורים מתקנים ומתקינים צנרת ומערכות ניקוז המחוברות למכשירי חשמל מכונות ומערכות אינסטלציה. אינסטלטורים מתקינים ומתקנים צנרת מים וגז ומפנים פסולת הרחק מבתים ועסקים. הם מתקינים אביזרי אינסטלציה – אמבטיות, כיורים, שירותים וכדומה – וכן מכשירי חשמל ביתיים כמו מדיחי כלים ומחממי מים.

הם עשויים להידרש לקדוח חורים ברצפה

בתקרה ובקירות, וייתכן שיידרשו לתלות תומכי פלדה מהקורות לתקרה כדי להחזיק את הצינורות במקומם. זה מצריך בדרך כלל שימוש בחותכי צינורות ומסורים להתקנה, מדידה וחיתוך לגודל המתאים. הם יכולים לשפץ מערכות אינסטלציה קיימות או להתקין מערכות בבניינים חדשים. אינסטלטורים מודרניים משתמשים במגוון כלים וטכניקות לתיקון, שיפוץ, החלפה והתקנת צנרת בחללים שונים (בדרך כלל מוגבלים) בבית. לכן רצוי שלכל אינסטלטור יהיה ארגז כלים (ארגז כלים מילווקי או מקיטה הם האופציות הנגישות ביותר, אך גם חברות כמו רוהר מייצרות ארגזי כלים עבור אינסטלטורים והנדימנים)

מכאן הצורך באינסטלטורים המתקינים את כל הצינורות

האביזרים והמכשירים הללו בבתים, מבנים מסחריים ומפעלים. המשמעות היא שהאינסטלטור חייב להיות מסוגל לפרש מבנים, לקבוע את החומרים והתהליכים הנדרשים באתר הבנייה. בנוסף, שרברבים עשויים להיאלץ לפתור בעיות בעבודה באמצעות כלים וציוד בצורה יצירתית.

התכוננות לעבודת האינסטלציה שלך וקבלת הכלים הנכונים

היא קריטית להצלחת כל פרויקט. מבער אינסטלציה ועד שפכטל אינסטלציה, הכלים האלה יכולים לעזור לך להתמודד עם כל בעיית אינסטלציה. רשימה זו היא משאב נהדר עבור כל הכלים והמכשירים שאינסטלטור מקצועי עשוי להזדקק לו. נתחיל ברשימה של כלי אינסטלציה ולאחר מכן נצלול עמוק יותר לכל אחד מהם בהמשך.

כיצד להעריך את עבודת האינסטלציה למד כיצד לקבוע מחירים ותעריפים עבור עסק האינסטלציה שלך. אם אתה אינסטלטור, צינורות נמצאים במקום בולט ברשימת כלי האינסטלציה.

בתור אינסטלטור

בעיות בשירותים, ביוב וכו' קורות כל הזמן בשגרת חיינו. מנגון ניאגרה תקול או כל בעיה אחרת חייבת פתרון של איש מקצוע עם הכלים המתאימים לכך. לעיתים קרובות אתה צריך להתמודד עם צינורות נחושת או פלסטיק, ולפעמים צריך להסיר ולהחליף אותם. כלי כיווץ חיוניים במערכות צנרת הקשורות ליריעות פלסטיק, אך שרברבים משתמשים בהם גם לסוגי צנרת אחרים. מצד שני, אם הנזילה מצריכה צינור חדש, עדיף לקרוא לאינסטלטור מקצועי.

אם אתה נתקל בבעיות ניקוז לסירוגין

זה עשוי להצביע על בעיה חמורה יותר, אשר עשויה לדרוש את תשומת הלב של אינסטלטור מקצועי מקומי. אם גיליתם לאחרונה אחת מהבעיות הבאות במערכת האינסטלציה בביתכם, אולי הגיע הזמן לפנות לאינסטלטור המקצועי שלכם, טריניטי אינסטלציה, על מנת לטפל בניקוז הצנרת.

מאחר ומדובר בבעיית אינסטלציה נפוצה מאוד במשקי בית

בואו נסתכל על כמה גורמים שעלולים לגרום לסתימת צנרת הניקוז בכיור המטבח או בחדר האמבטיה. וישנן סיבות טובות: מערכת צנרת פגומה עלולה להשפיע על הרכוש בדרכים רבות, החל מריחות לא נעימים החודרים למבנה, מטחב באזורים מסוימים עקב יצירת רטיבות וכלה בפגיעה בשלמות המבנית הכוללת של המבנה הידרדרות. אולי תראו הרבה בלוגים שמציעים איך לפתוח את חדר האמבטיה, לנקז ולתקן צנרת דולפת כמו שרברב, אבל העובדה נשארת בעינה: יש כמה דברים שאנחנו לא יכולים לעשות לבד, וצנרת היא אחד מהם. אוֹתָם.

אינסטלציה היא משימה מייגעת וקשה, וצעד אחד שגוי יכול להחמיר את מצבך.

מעט ידע כללי בצנרת יכול לעזור לך לחסוך כסף בשיחות תמיכה ולמנוע תקלות וכאבי ראש בעייתיים

והדרך הטובה ביותר להימנע מאסון היא הבנה טובה של בעיות האינסטלציה הבסיסיות והפתרונות שלהן. להלן 12 טיפים חיוניים לאינסטלציה שכדאי לשלוט בהם כבעלי בית.

אם יש לכם פרויקט אינסטלציה גדול או מצב כמו נזילה או צנרת התפוצצה, סגירת קו האינסטלציה היא הצעד הראשון. אבל כמו כל דבר אחר, הצנרת שלך נתונה לבלאי.

אינסטלטורים טובים יודעים איך להימנע מסתימה ואיזה כלים הם צריכים

כדי לשמור על מערכת האינסטלציה של בעל הבית ריקה ופועלת בצורה חלקה. זו הסיבה שכאשר אתה צריך פתרונות אינסטלציה למטבח או לאמבטיה שלך, אתה צריך פתרונות שאתה יכול לסמוך עליהם. אינסטלטור מקצועי יכול לדווח על מצב מערכת האינסטלציה כולה, להמליץ על תיקונים ולסייע בתכנון תכנית תחזוקה מונעת.

 

דילוג לתוכן